Ingen dator på en vecka :S

Idag rensas min hjärna på tankar och problem....


Engelska läxor, matte prov, idrotts uppgiften måste göras. Tandläkar besök avklarat.
Spara pengar. Bara köpa nödvändiga saker. Vara lite social och skaffa vänner.
Sluta inbilda mig saker om en massa folk. Sluta stirra.
Sluta försöka. Skaffa ett liv.




Kärlek suger hårt...
? <33





Bilder från www.Akayism.com

 










Idag fikade jag med Josefin på P2. Pitabröd med kyckling och sweet chili och en latté med vanilj.
Jag och Jossan gör konstiga saker medans vi pratar.





Jag vill ha guld färg och måla en massa kerativa saker på min vägg.

Jag vill vara som Cicci och prata med en massa människor...
 
Anna Ternheim och The Killers hela dagen lång.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0