Detta fält måste fyllas i...



Idag har jag målat en massa Stockholm Pride ljusstakar. Och när jag kom hem så åt jag ris och kyckling :D
Jag har sett helt hemsk ut hela degen, men det kan man inte göra nått åt nu...
Och så har jag gjort pepparkaks deg så imorn eller nån dag blir det att baka.
Och så fick jag reda på att Antti ska spela i Hörnan på fredag. Så jag ska väll ditt och lyssna antar jag.
 Men då vill jag ha folk med mig.

Och igår på gympan åkte vi skridskor, så mina ben är helt sega idag.
och jag orkar verkligen inget just nu och har ingen lust att åka tillRejmyre imorn.
Men om Antti skulle komma dit imorn och glo så måste jag väll parla mig dit.

Jag vill somna och bara glömma bort idag och allt.
Jag total skämde ut mig. Va kul!
Inte..

Och så såg jag en lite kille som hade klipt sitt hår helt själv.
Och han va jätte stolt över det.
Han hade värsta pott-frillan.

Och ge mig hennes kläder!




Speciellt långärmaden!!

Snälla ^______^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0