BLA. BLA. BLA. BAJS.


Jahajaa.. Jag fick inte rid Greyson idag och vi hade inte dressyr heller.
Jag fick rida en halvt galen och svårstyrd Donna. Och vi hade markarbete i jockey läder. Trevligt.
Tränings värk kommer nog att hålla mig fänslad i mitt rum imorn. För vi stod upp i
lättsits i princip hela lektionen. Med vissa undantag som tex när man stod och vänta på sin tur atthoppa banan.
Och med tanke på att det var min första hopp lektion på ett år ungefär, så gick det ändå skappligt bra.
Jag hade förväntat mig att jag skulle va rädd och att jag skulle hålla på att tappa balansen hela tiden.
Men det gick bra. Bortsätt från att jag fick hoppa om dom sista hinderna några gånger.
Och i slutet av lektionen så var både jag och Donna helt slut.

Banan såg typ ut så här:

Klumparna är början och slutet. och där det är blått gick det inte så jätte bra för mig.
Jag fick hoppa om dom 2 ggr. Och jag var helt slut den sista gången men jag visste att ridläraren skulle säga åt mig att hoppa om dom tills jag klarat. så jdet var bara att bita ihop

Och nu står Senja bravid mig och ser sur ut. Och vill ha datorn.

så hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0