Miiihhie..



Idag så skulle vi bada på gympan i med klassen. Och det såg jag absolut inte fram emot.
Så jag och Hanna planerde lite skämtsamt hur vi skulle kunna slippa undan.
Vi kanske gick vilse i skogen. Och massor helt konstiga och andra helt osannolika sätt.
Men vi visste att vi var tungna att va med för att bli godkända i gympa. Så det var bara
att gå till badhuset med ångest och bada.  Men det va inte så farligt iaf.
Förutom den läskiga tanten i bastun och liv räddning på den där dumma dockan.

Och sen efteråt så åkte jag buss till centrum. Och så satt jag där och väntade i en halv timme
på 510. Och snygga-buss-kille satt där hela tiden också :D
Det va lite små kul. För sen kom det en till kille och stog där och dom började prata om
alkisar i finspång och norrköping. Och så pratade dom om Jukka, de finska fyllot.
Och sa att han hade varit på alla Sweden Rock konserter..  Och att polisen hade klippt av hans
sånna där band. (Kommer inte på va det heter just nu.) För att dom trode att han skulle hänga sig med dom.
Och när dom pratade så satt jag och lyssnade hela tiden då. Och jag hade nästan lust att säga att jag
har spelat brännboll med honom. HAHAHAA XD Det va så kul att lyssna på dom.
Och medans jag lyssnade så fick jag massa ögonkontakt med snygga-buss-killen :D


Och jag har köpt en sån här kjol fast i svart.
Men man såg mycket bättre hur den såg ut när den va grå.


Ajaa... Hejs <3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha. inga dumma ideer där

2009-04-28 @ 21:57:01
URL: http://paracol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0