Supermassive Black Hole.



Idag vaknade jag av att Senja kom in i mitt rum och sa att hon skulle fixa håret. Jag tror att klockan va
typ 06.15 eller nått. Men jag bara struntade i henne så jag somna om. Och jag drömde världens konstigaste dröm.
Jag kan inte säga att den va läskig eller så, men på nått sätt så var jag medveten om att jag skulle döda nån
och att jag skulle hinna dö själv innan jag vakna. Jag avrättade folk med en giljotin. Det ve mystiskt.
Och i slutet av drömmen så blev jag bränd på bål. Och jag bara skrattade hysteriskt då. Det va ännu mer mysko.
Det va den konstigaste drömmen jag drömt på länge.

Och när jag vaknade hade jag världens lust att lyssna på Muse
 På låtar som Supermassive black hole, Starlight, New born, Sunburn och Time is runnig out.  :D

Och nu så sitte rjag här med nu tvättat hår och väntar på att klockan ska bli tre..
Och lyssnar på Muse...  Senare ska jag till stallet.
Och när jag kommer hem igen ska jag färga mammas hår.



Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0