Ta-Daaaah!







Hela dagn idag har jag varit på nyhem om informerat små nior om bergska skolan och lärlingsprogramet.
Eller om man ser på det så som jagg gör: suttit och tråkat när folk haft lektion. Och gått omkring med
Johan och Matilda när dom haft rast. Och då hade jag kul.

Och Senjas klass (Johans och Matildas nya kompisar) är väldigt läskiga.
Typ ett litet fick stim som man inte kan hålla koll på. Och dom skakade hand med mig och va allmänt mysko.

Ajaa.. Och sen så frågade dom (Johan och Matilda alltså)  om jag ville följa med till Johan och se på film.
Så jag gjorde det. Så nu har jag sett hur det ser ut hemma hon honom. Och det va typ jätte prydligt.
Och sen gick vi till Sturresjön och satt och planerade Matildas födelsedag tror jag.

Och nu är jag hemma och är skit trött och ska gå och duscha snart.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Sanni och dom 7 dvärgarna x D haha. :P

2009-04-24 @ 20:57:54
URL: http://paracol.blogg.se/?tmp=22223

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0