-.-'



jag för sov mig idag. Igen.. Eh, fast egentligen så är det ju bra.fö sova lite mer. Men iaf nästa fredag??  eller onsdag, va sägs om det Matilda? idag hade jag inte varit rolig iaf, har huvud värk.

Men imorn blir det stan :D :D :D :D är super glad för det. Fast det gäller ju att jag hittar nått bra också :P 11-12 blir jätte bra tid föersten :P kan va hos dig vid tio, Matilda :P

och jag målade lite igår kväll, avkopplande som vanligt. jag önskar att jag hade mer tid till sånt. Men det går ju inte..

Jag har kommit fram till att jag inte önskar mig så speciellt mycket i jul klapp i år.
Bara typ tekoppar och te fat från lagerhouse, en plattång (som senja inte ska få förstöra), lakrits doftande ljus. Och typ nagellack. Jag är inte så pepp på att fira jul hemma i år. bara massa julstädning, laga jul mat, stressa och lyda mamma..

Och så kan jag inte komma på nått mer som jag engntligen vill ha. Jag skulle ju kunna pladdra upp en massa saker, utan att vilja ha dom.. Men nee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0