Fitta.



Har tagit sprutan idag. Mår skit illa och min arm gör ont, som fan. Inte så härligt. Har börjat läsa den engelska boken jag lånar av Matilda. Typ On Chesil beach eller nått liknande. Kommer inte ihåg helt säkert. Men den är bra. Mycket att läsa nu för tiden alltså. Vi ska läsa böcker på svenskan också. Så jag tänkte läsa typ Doktor Glas. För jag vet ju att den är bra.

Men nu ska jag upp och läsa, leka sjukling och tycka synd om mig och min onda arm.

Och Poopie tycker vi om, eller iaf när han inte är helt galen och anfaller ens händer. Han är helt galen ibland fan. Typ ena sekunden är han skit mysig och helt plötsligt sitter man där med sår i händerna och han är borta för länge sen.

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Matilda

DOKTOR GLAS! Läs den långsamt.

2009-12-02 @ 04:08:42
URL: http://slondance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0