MökkMökk, och massa svordommar här...



Fan va jag hatar bergska och allt som har med det och göra. Jag hatar till  och med mig själv för att jag går där!
Jag hatar lärarna. Jag hatar korridorerna. Jag hatar skåpen, klassrummen, lektionerna, schemorna, sättet folk är mot varan, sättet man lär ut saker på, hur lärarna pratar, gympasalen, stolarna, borden, eleverna. ALLT! Och mig själv för att jag går där. Men mest av allt hatar jag att man inte får reda på nått. Att helt pötsligt utan förvarning så ska jag sitta och prata inför 20 helt okända vuxna människor som jobbar i olika skolor.

DET HAR FAN HÄNT FLERA GÅNGER NU! Snart så vägrar jag fan att ställa upp på skiten!! Jag har fått vara med i tv och tidningar utan förvarning! Med verka i handledarutbildningar och allt möjligt... Och så hände det idag igen.
"Jaa, Urre och Gösta är här uppe och skulle vilja att du kommer till konferans rummet.."
Jaghatar fan det rummet också! Och sen efter att jag suttit där. Blivit utfrågad på samma saker typ en miljon gång, så kommer Urre fram igen.
"Du ska väll med och äta nere i värdshuset sen?? Jag har beställt mat åt dig med. Vegetariskt förstås."
Typ VA FAN!??? TÄNK OM JAG INTE VILL ÄTA BLAND EN MASSA SNOBBIGA VUXNA PERSONER!!!?!?? HAR NÅN TÄNKT PÅ DET? OCH "JAG HAR BESTÄLLT MAT ÅT DIG" HUR FAN VET HAN VAD JAG VILL HA?!???!?!!  DET KAN JU VA NÅTT SKIT ÄCKLIGT IGEN! SOM DEN DÄR FISKEN MED SKIT ÄCKLIG SÅS!


NAE!!!!1 alltså jag trodde att jag skulle spy, så äckligt var det! dom hade glömt den vegetariska maten helt. Så dom gjorde en omelett eller vad det nu skulle föreställa. Och den va bara klar på ena sidan, smaka typ grädde ost, lite dill och MASSOR SALT! fick upp lite av de i munnen mellan bitarna. Men artig och väluppfostrad som jag är, så åt jag upp den. Sakta med säckert var den borta. Men lokan jag fick räddade mitt liv...

Jag vill bara kräkas av att tänka på det.

JAG HATAR BERGSKA..

Hej då-.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0