Vi ska vinna i lejonets namn.... Wtf?




Idag var det första fotbolls träningen. Och det va kul.
Jag vakna typ vid 7. Och sen var det träning vid 9.30 så jag åkte  dit
och träffade Sophia utanför. Och jag kände typ igen nästan alla där.
Och folk var inte så välkomnande när vi kom ditt.
Men vi prata med några iaf. Och det kändes som om jag sög på allt som hade med fotboll
att göra. Typ i början när vi skulle värma upp med att springa runtvgympa salen och dribbla.
Och det sög jag på. Och sen så skulle vi träna på att finta, och det sög jag på också.
Men jag kommer nog bättre. Nån gång i framtiden. Fast sen så körde vi styrketräning och det kan jag jue.
Och på onsdagar ska vi springa runt utom hus i en timme.

Och föresten så kommer jag att ha världens tränings värk imorn.

Och sen så köpte mamma pizza till oss.
Hn är jobbig. Men jag åt inget iaf. Hon är så trög ibland.
Men Senja va glad för maten iaf. Occh jag behövde ju inte laga nått till henne då.
Som jag oftast gör.

Och jag vill göra nått kul imorn. men jag kommer att ha så ont i mina ben att
det inte är sant. Men det kvittar. Nån bara ring mig så gör vi nått kul imorn. Alltså på söndag.
Och jag ar ont i magen just nu. Men det har ju inget med saken att göra.

Och Senja såg på Wild kids förut och dom där sa dom: Vi ska vinna i lejonets namn.
Och jag är var så trött att jag satt och asgarvade åt det jätte länge.
Det var inte så kul nu när jag tänker på det men jag tyckte att det va kul typ en timme sen.

Hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0