Hiiii ^___^



Idag har jag gjort massor saker som va bra att jag gjorde.
Och tiden har gått jätte fort. Och jag borde typ sova snart så jag orkar gå upp
vid tre eller typ halv fyra.
När jag kom till Finspång med bussen så kom jag på att jag skulle till banken och
sätta in pengarna som farmor skickat till oss. Så jag gjorde det.
Sen gick jag till ica och köpte hårspray.
Jag träffade Tiina och hälsa på henne. Och sen så gick jag till sminkshopen oh
köpte sminkborttagnings medel och hårfärg n______n
Sen träffade jag Jonna och hälsa på henne.
Sen träffade jag Nån som jag inte kan komma ihåg namnet på just nu
- och jag hälsade på den personen också.
Sen cyklade jag hem.

Och imorn ska jag till tandläkaren och vara med Emelie :D
Det ska bli jätte kul. Eftersom vi jämt säger att vi ska göra nått men sen så blir det aldrig av.
Oc jag är jätte glad för hennes skull ^_____^

Och nu ska jag och ducsha. Och färga håret. Kanske.
Jag vet inte om jag vågar göra det nu.
Jag kanske ska vänta med det till helgen. Eller så.

Poodie & Fläsk på bilden. För dom som inte vet.
Hejs. <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0