Ointressant.



Helgen har jag spenderat framför TVn eller datorn. Trevligt...
Jag har sett på säsång ett av Chuck.
och inatt såg jag på A Clockwork orangevilket var helt okej.
Men jag var tvungen att lyssna med hörlurar om bara fungar på ena sidan
för att senja inte skulle vakna så jag hörde typ inte va dom sa. och så pratade dom med rolig brittisk brytning.
så det va lite kul.

Antti har fått jobb i Scottland så han ska flytta upp dit i Mars.
Så vi ska åka med dit och så. Kul...

Och nu håller jag på att färga mammas hår mörkbrunt eller nått liknande.
och sen ska jag slinga det. men det blir en massa blondering över så jag ska passa på att
blondera utväxten på min blonda "slinga".

Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0