Tandvärk, Mensvärk & Emelie...




Idag skulle jag till tandläkaren så jag åkte från Rejmyre 09.40 med buss.
Sen till Norrköping, H&m, BIKBOK och tandläkaren.
När dom lagade min tand gkorde det inte ont, men efteråt blev det bara för mycket.
Sen på väg till Finspång och Emelie fick jag världens mensvärk och trodde att jag skulle syp på
bussen eller nått. Men jag tog en panodil och det hjälpte. Och Emelie tyckte att mitt hår var jätte fint.
Men det var fjongit och helt bajs enligt mig. Och sen gick vi till P2 och drack latté och jag köpte ett pitabröd
med sweetchili. Och Emelie berättsde lite om Görgen och så. Och sen pratade vi om massor annat.
Och Jonna var där också och Fredriks syster. Så jag hälsade på dom lite snabbt.Och Emelie kom fram
till att hon ville gå till Nugget och prova byxor. Så vi gjorde det. Och det var svårt att hitta ett par fina som satt bra.
Men kassa-kvinnan var bra och hjälpte till. Och sen provede vi lite klänningar och dom såg helt sjuka på oss.
Sen köpte vi tuggummi på Ica. Och sen märkte vi att Josefin stod och knackade på fönstret uppe vid resturangen så vi gik upp ditt och prata med henne ett tag. Och så cyklade jag hem.

Och jag köpte ett par nya skor och 2 t-shirtar. Och min västa gick sönder.
Och det känns som om jag skrivit och typ 50 gånger.



Sån fast grå. Och den andra finns inte på bild.
Och om ni tycker att jag varit lite frånvarande på msn så är det för att ingen addat min nya.
Och den har jag haft i typ 3 veckor nu. Men jag har addat alla från den gamla så att ni absolut inte behöver
göra ett ända dugg. Föresten så var det ara Jennie som kunde görat själv.
Det nya namnet stog facktiskt som den där texten som man ser när jag skriver nått till er.
men inte nu länger. Och den gjorde det ända sen jag skaffade den.
Och jag ska hitta på nått med Emelie på måndag eller fredag nästa vecka igen.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0