Free style 3 60

                     




Blev inget med Matilda och co. idag. Men en massa annat städande och springa i skogen. Duktigt av mig.
Och jag har inget liv så jag redigerar bilder. Och by the way så har jag ett av de nya linnerna, linnena hur man nu skriver det, på mig på bilderna. Och idag har jag lyssnat på Bach cello musik. Ja, jag har blivit hel konstig. Ne, de har jag ju inte för det är faktiskt bra..  Och jag har en massa okända blåmärken över hela min kropp. Och jag har inten aning om vart dom kommer ifrån.  Och Senja gjorde världens roligaste sak idag. Hon tog upp Fläsk och sa åt mig att titta på när hon gjorde nått jätte coolt.  Hon håller Fläsk under fram benen med ut sträckta armar och säger:
-Titta, free style 3  60!
Så börjar hon snurra med honom. Och fast hon redan snurrat runt ett helt varv så förtsatte hon.
Men det tyckte inte Fläsk om så han rörde på sig lite, och Senja tappar greppet om Fläsk så han bang!! flög in i ett skåp.
Och sen dess har Fläsk varit arg mot Senja. HAHHAHA
Och vi bara as garva.

Hejs med er.


Kommentarer
Postat av: Jennie

NAE STACKARS FLÄSK :C

DUM SENJA ASSO ARHH

2009-07-13 @ 01:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0