Go baby, go baby go! Don't upset the rhythm

I Örebro var det hel mysigt. Men nu ska jag inte skriva om det. Ehm.. Igår var jag och bada med Jossan. Det va mys det med. Och våra kusiner är här. Och det verkar som om dom ska stanna här i en vecka till eller så.

Men strunt samma.. Vart har allt folk tagit vägen? Jag får ju inte tag i nån ju. För jag vill att alla ska simma ut till ön i sturresjön.. Eller att vi alla grillar i Achsjön nån kväll. Eller nått liknande. VA HAR HÄNT MED ALLA? VAR TOG NI VÄGEN? typ..

Och idag ska bada med nån om jag får tag i nån. Eller så blir det med Senja och nån av hennes kompisar.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ring mig :)))

2009-06-25 @ 14:52:22
Postat av: Jossan

Jaa grilla med alla i Achsjön låter som en super idé! :DD

2009-06-25 @ 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0