blablaa..

Idag är den serioös jobbigaste dagen på länge. Om man inte räknar med när jag var sjuk.
Igår så gick jag och la mig typ 20.00 men jag kunde inte somna så jag byte musiken på min mp3.
Och sen så la jag mig ingen. Men jag kunde inte sluta tänka på en massa onödigt helatiden så jag kunde inte somna.
så jag låg där i en timme och sen tittade jag på klockan och så fortsatte natten tills klockan var 03.00
 Och då gick jag upp och plattade håret klädde på mig. Gick en sväng med Dixie, åt frukost.
Och när allt det var klart så tänkte jag att jag kanske kunde fråga mamma om hon kunde köra mig till centrum men
jag kom och tänka på att då skulle jag ju varit tvungen att gå hem. Och det hade jag aldrig orkat med.
Så jag cyklade kl 05.00 hemifrån. Och jag cyklade för snabbt så jag fick sitta och vänta på bussen i typ en kvart eller nått.
Och jag satt och blundade på bussen för att vila upp mig lite iaf. Men det gick inte så bra heller.
För jag trodde att jag skulle somna och missa vistinge. Så jag öppnade ögonen var femte minut eller nått sånt.

Och nu sitter jag i rejmyre och har lunch rast men jag kan inte skriva mer nu så jag fortsätter när jag kommer hem...
om jag orkar.

hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0