:D


Geryson och Wayfarer. <3<3<3

Så idag var jag med Jossan och vi gick till b-hallen innan vi cykla hem till mig.
Vi köpte en kyckling och mint krokant. Och på vägen hem till mig fick Jossan veta lite mer om hur och vad jag tänker på.
Och det är sånt som bara måste komma ut. Och Cicci kan du inte ringa och göra mig glad en gång iaf.
Och Jörgen gick bakom oss och han kom ikapp oss varje gång vi gick upp för backar och grejer..
Han går jävligt snabbt ska ni bara veta. Och sen så till slut gick han faktiskt förbi oss och sa hej.
Och de va lite kul tyckte jag.
 Och vi såg på Twilight och låt den rätte komma in.. För mig typ andra gången men men... Dom är ju bra

Och idag på engelskan gjorde jag ett prov som dom andra ska göra om typ 3 veckor eller så.
Så ja fick sluta tidigare. och det var bra, för ajg skulle inte ha orkat jobba nå mer.

Och föresten så ska jag få va hos smeden i rejmyre på torsdagar också nu helt pöltsligt :D
De kan bli kul det. Men det känns som om jag aldrig har nån tid att måla längre.
Det är inte bra. För jag har ju hur många som hälsa tavlor som jag kam måla på.
Och en massa ideer. Men ingen tid.


Kommentarer
Postat av: cissi

förlåt jag måste ringa nångång jag vet. men det blev så konstigt förra gången och du la på. och ja...Jag skulle ringa just nu men kl är 21.44 typ, oxh jag är lite tjurig på dig för att du la på i örat även om vi bråkade lite så gör man inte så. Men aja^^ det är sjukt snygga kläder du ska beställa eller har bestält^^ puss på dig ,

2009-03-17 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0