Glöm de ja sa förut...

Neee. Den här dagen var facktiskt värre än när jag var som sjukast. Då när jag svimmade och spydde bara
för att jaf drack lite vatten. Och då mådde jag så piss dåligt att det inte va sant.
En massa folk har bidragit till det och en jävla massa saker. Men det är faktiskt ingen här hemma.
Konstigt nog. Och Jag årkar verkligen inte skriva så mycket mer. Men jag vill bara att folk
ska veta att det inte blir nått i helgen efter som jag tydligen inte har sagt nått till nån...
Och det va inget kul medelande jag fick heller. Snacka om att jag blev chockad.
Fast det är ju lite konstig efter som jag pratat med dom flesta.. Typ Hanna Jennie och Linda i data salen.
Och Jossan samma dag som Cicci. Och Jennie sa att hon skulle snacka med Fredrik...
Och idag när jag väll träffade Johan och Matilda. Jag kanske inte sagt nån tid men att det var nu på lördag
borde alla ha förståt tycker jag iaf.

Så nublir det så att jag ska sitta hemma hela helgen och göra nått avkopplande
och av reagera mig lite. Eftersom jag just nu inte är den positivaste människan i Sverige.



Jag tror jag ska återupptäcka nöjet med att bygga med lego och sen förstöra det.
Eller så kommer jag bara att måla som vanligt.

Så skit ner er just nu.
Jag orkar inte med det just nu. Klaga om ni i men jag bryr mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0