Norrköping,Passfotografering, Shoppa...



Jag vakna klockan halv åtta imorse, för att jag trodde att vi skulle åka tidigt till Norrköping.
Men det blev inte riktigt så. Och det tog en massa tid innan vi åkte iväg för att Jaakko skulle följa med.
Och han hade varit och fiskat eller nått hela morgonen så han skulle hem och duscha först.
Så det tog ett tag. Och sen när vi väl skulle åka så var klockan typ halv två. Så jag ringde till stallet och sa
att jag inte kunde komma på ridningen idag för att vi skulle komma hem så sent. Och jag ser ut
som ett missfoster eller nått på mitt passfoto.. Men jag ville inte säga åt gubben som tog den att jag ville ta ett nytt.
Men Senja såg ju ut som en fisk så det är lugnt. 
 
Och sedan efter att vi varit på polisstationen och fixat våra pass så skulle vi åka till maxi.
Och det var lyckat tyckte jag iaf. Fast det tog typ fyra timmar där, men det var det ju värt.
Jag köpte ett hel vitt linne och ljusblå jeans leggins från Gina, en stor t-shirt från H&M med leopard mönster, ett vitt nattlinne eller så kanske det är en jätte lång T-shirt från Cubus med en tecknad indian gubbe på och ett par fina vita converse liknande skor från din sko.

Det är inget fel på mig. Jag bara tänker för mycket.
Jag ska nog gå och måla lite nu. Av reagera som det också kallas...

Hejs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0