Jahaa



Imorn blir det stan :P  Ska leta efter skor med Hanna och sen så ska hon iväg.. Och då blir jag helt ensam där :) Jag kanske kan våld gästa Annas eller Viktorias skolor :D Vilken smart ideé...! Och så ska jag se efter byxor och tröjor också. Men nog om det.

Jag kanske inte hinner cykla nått idag, fast jag vill. Men vill jag, så borde jag ju kunna hitta lite tid för det. Så jag ska försöka :P  Och min bildagboke är borttagen! Typ äntligen. Den var fan bara jobbig. Så nu är jag njd och glad igen. Och denna dag var bättre än igår, men vilken som helst dag hade nog varit bättre.

Men ja, idag va bra. Jag har varit trött och fnittrig hela dagen. Och så har jag gjort klart flera skolarbeten *stolt*

Ska gå nu

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0