:P Men så trevlig, bara mer saker att göra, men lite extra sömn också...



Mina moil bilder från fjortis-kalaset.. Så fint alltså :3

Oh, va trevligt det vr med konstiga kommentarer :3 Jag satt och log ett bra tag efter att jag läst dom, eller jag gör det fortfarande.. Men ja, sak samma..  Eh, jag kanse ska berätta lite om igår så förstår ni bättre vad det är jg har varit med om idag.. Eller det knske ni inte alls gör, men det lir lite mer sammanhängande.  Okej, så här är det va. Igår , söndag, vaknade jag tp vid 9 och sen så gjorde jag inget vettigt. Typ sydde, städa, plugga, eh, ganska vettiga saker kan man tänka sig att det är. Men inte saker jag tyckte att jag skulle göra, men saker som gjordes iaf. Och sen kom mamma hem, och jag fick göra fler saker. Fast jag själv hade städat hela huset innan hon kom hem. Ja, så kan det vara om man har en riktigt finsk mamma, städat ska det vara överallt. Och sen på kvällen hade jag jätte kul när jag borstade ut mitt hår och sånt :P Mittbena, det är grejer det.. HAHAHAA Och nånstans där i mellan duschande och borstande så tränade jag :D riktigt ordentligt, galet mång situps, spinning och allt! Och sen efter att jag torkt håret osv såg jag lite på L.A Ink och skrev lite till på engelska och svenska uppgifterna. Och när jag skulle sova kunde jag inte det, det va helt absurt. Jag satt där elt klar vaken till klockan 01.13 och gjorde armband och sorterade fina pärlor osv. Och sen kom jag på att jag skulle vakna halv 6 dagen där på. Och på fick ja lite panik och kände mig pressad till att sova. Och det förstörde ännu mer för mig. Jag hann vända på migg ett antal gånger och dricka mjölk två gånger innan jag somnade. Och poff så var det morgon. Och det va så sjukt när jag vakna. Jag hade drömt att folk hade skickat en massa msm till mig, och sen viste jag att Fredrik skulle  fråga om jag skulle var med på gympan, och precis när jag i drömmen får sms:et av Fredrik så går mitt mobillarm igång. Och jag hade redan börjat att sträcka mig efter den innan den han börja. Så sjukt, sger jag bara..

Och sen idag då, så har jag varit skit trött. Och det var jätte trevligt att träffa Hanna igen efter lovet :D Jag insåg att jag faktiskt hade saknat att vara trög med henne, det är så fint. Och vi har garvat och skämt ut oss igenom hela denna dag :P Och jag har klagat på träningsvärk i mena revben. Eller det ät ju inte revbenen men, jaaa nånstans utan på dom. HAHAHAHAA Jag visste fan inte att jag hade muskler där ens en gång :P Så jag har gjort en stor upptäckt idag.. :3 Och dagen gympa lektion ska vi inte äns prata om, jag höll på att kissa på mig så jag skrattade. Och Hanna skrattade, och det var helt hysteriskt kul i mellan åt. Hinder bana och innebandy det är grejer det! -Du måste ju "pippa" honom nu när han gjorde mål!" HAHAHA Så himla fint. Peppa folk, det är också grejer det!  Ni skulle sett minnen på killen som hörde det X3 Och så lyckades Hanna skrämma livet av mig, så att jag skrek som en lite tjej... Och vi gick till sminkshopen på "lunchen" och köpte en ny foundation till mig, en som inte gör att jag ser gula aktig ut. Och "damen" i affären smetade grejer i mitt ansikte för att hitta rätt färg. Och visst blev det en bra färg också :P

Och sen så var det bara att cykla hem i motvind. Hemma funkade datorn inte. Och på andra sidan fick jag knappt sitta i en timme innan Senja kom och skulle ha datorn. Jätte bra. Och sen så gjorde jag saker jag glömt bort. Och lekte lite, leka ska man aldrig slut med. Och sen så blev det en hel del otroligt seriösa och fina bilder på mig i min mobil :P




Dom sjukt seriösa bilderna :P Hur lyckas man igentligen..? Det är livets stora fråga.



De fina lek bilderna :) Lekte med smink så klart..




Och fin fina knas bilder. Och läg märke till att jag faktiskt sitte på toaletten där på den första.


Hej då med er, och hoppas att ni har lika kul när ni ser det här, som jag hade när allt detta hände :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

när jag såg att du satt på toan was i like WTF

HAHAHAHAH but its ok.. its funny... youre not showing anything hahahah.. just a bit of your boobs ahahahah

saknar dig :(

so f much

2009-11-03 @ 04:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0