Tusch-yra, Mag-ont och Mensvärk



Ne,idag var ju den första av 8 skriv kurser. Och vi sitter och skriver med stinkande sprit pennor i tre timmar! Och det började snurra i huvet på mig efter ett tag. Så det blir ju intressant att se hur det blir i fortsättningen. Och "läraren" va jätte tråkig. Eller ja, tråkig va hon och så massor konstiga ord. Och isället för förvirrade så sa hon förvillade. Men det va kul iaf.

Och när jag gick hem så började det snöa!! Oh, va glad jag blev.. Men sen efter ett tag var det bara jobbigt och kallt. Så jag gick bara snabbare. 

Och nu snart ska jag träna lite, jag kan ju inte strunta i det när jag ätit en damsugare.

Och jag är så jävla trött på alla hyklare! Ni kan fan dra åt helvete... Och dom vet vilka dom är, inte för att dom skulle läsa det här. Men ändå! Jag måste bara få det ur mig..

Hejs, nu ska jag få ont i mina "revben" igen.. HAHAHAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0