Uhm..



Skrev jag tidigare om att min historia lärare sa att det var nästan äckligt att rätta mitt prov på imperealism, första världskrigen och mellan krigs tiden. Men jag tolkade det som en bra sak iaf...

Och jag är snart klar med boken jag köpte typ förra veckan. Men det känns som om jag inte hinner läsa så ofta som jag egentligen vill. Btw så är det Försoning av Ian McEwan och Matilda tipsade mig om det. Och den är jätte bra! Och fler böcker ska det bli, som jag ska läsa.

Och så har jag gjort klart rutan med rosen, och istället för att få betalt för den, så sa jag att han människan skulle göra ett halsband till mig :P Och den kommer jag att få på torsdag. Knappt vänta tills dess.

Men imorn så ska jag och Hanna guida runt små nior från nyhem på bergska och berätta om lärlingsprogramet för dom. Så trevligt.

Och på onsdag har jag en ledig dag. Det är skön. Och jag tänker sova eller besöka Matilda i skolan om jag får, eller kan det den dagen  :D Båda sakerna är bra.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Alltså, småanus. Vi har kursavslut på onsdag vilket bara innebär redovisningar och kanske en genomgång, that's it. Tycker du ska vara med bland lite mer action! Surtsurt. Nästa måndag-tisdag-fredag, så fort du kan. Du måste möta Malins vrede och den fantastiskt enorma skola jag lever i.

2009-11-26 @ 20:11:40
URL: http://slondance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0