ALDRIG MER!



Okej, jag höll fan på att spy igår :S Jag var ju inte ledig igår som alla andra. Utan jag skulle vara med på skolans konstiga grej för andra skolor som har lärling utbildning eller ska skaffa det. Och så skulle dom självklart till rejmyre och se vad vi gör. Men min dag började inte med det, utan ett riktigt konstigt och rolingt telefon samtal.

Så här var det.. Jag hade precis cyklat till skolan och skulle stänga av musiken på min mobil, så jag lyckades med det. Jag tog ur hör-grejerna ur öronen men jag tyckte att jag fortfarande hörde musiken. Så bara för att se om det var så att jag inte stängt av det så tog jag upp ena hör-grejen. Och rätt som det var så hör jag en röst jag känner igen men inte kan identifiera:
- Hahaha, blev du rädd?
- Ehm... Ja, lite räd blev jag nog...         (Jag)
- Jahaa, hahah, va har du gjort idag då?
- Inte så mycket, typ sovit länge..          (Jag)
-Ja, det har jag med.. Det är så skönt.
      Och någonstans där, så förstår jag att det är Anna jag pratar med. Jag han tänka mig att det var en hel del olika personer innan jag insåg detta. T ex. min lärare, men hon pratar ju inte så och varför skulle hon frågat om jag vart rädd. Men Anna var det iaf.
      Så jag förklarade att jag var i skolan. Och att det var helt tomt och kusligt typ. Och så kom jag till saken helt enkelt.
- Varför ringde du mig?
- HAHAHA  Det var inte jag som ringde..
- Oh. Då måste jag ringt av misstag när jag skulle stänga av musiken då.. XD
     Och sen så sa Anna nått om att det kanske var en mystisk man i hennes säng som rinde upp mig. Men så var det ju nog inte. Så jag passade på att fråga om inte hon också ville följa med till Norrköping på lördag, bara för att utnyttja situationen liksom ;P Och det kanske hon kunde. HAHAHA Det va fan dagen bästa grej helt klart :D

Nae nu hinner jag ju inte äns skriva klart ju.. Bajs också!  Bara för att en viss kärring är stör i huvet..
En kärring som bara utnyttjar mig och mina förmågor. HON KAN DRA ÅT HELVETE TYCKER JAG!! HON SKA FAN INTE FÅ DOM DÄR GLASEN GRATIS OM DET ÄR DET HON TROR!!!!!  IDIOT JÄVEL...


Fortsätting följer :D

Hejs med er "de utnyttjade unga"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0