Det blev lunch av det hela...



Okej ehm, jag har ingenting kvar att göra just nu. Eller inte förs en efter lunch iaf. Så nu 25 minuter förtidigt börjar min välförtjänta lunch rast. Jag har jobbat på som bara den, kan ni tänkare... Och världens tråkigaste sak har jag gjort också.. Oh, jag hoppas jag får gravera lite fritt efter rasten :)

Och så har jag tänkt lite, på hur det skulle vara att starta ett företag :P Ehm, för jag känner att jag skulle kanske klara av att ha ett sliperi. Eller vad jag ska kalla skiten för... För jag skulle ju kunna köpa ut glas härifrån billigt, sånna som det är nått fel på enligt dom, fast att dom egentligen är helt prima (skinka) enligt mig..  HAHAHA Nu var jag ju rolig ;P Skinka, vilken grej.. Men om jag gjorde så och sen var effektiv och nogrran med mitt graverande skulle jag ju kunna tjärna ihop en lite slant ganska snabbt ju.. För dom säger att sakerna jag gör tar slut nästan på samma dag som dom kommer ut i butiken. Och på tala om det, undrar hur mycket dom säljs för... Det skulle ju kunna vara bra att veta. Och sen så skulle jag göra special upplagor av grejer som det bara finns typ 5 av.. Och dom skulle va samlar grejer som alla ville ha, så dom skulle kunna vara lite dyrare än alla vanliga saker.. 

Vilken smart grej ju. Och undrar om skolan skulle kunna bidra med pengar i starten. För jag vet ju att man ska ha typ Ubf-företag eller prodjekt arbete i trean.. Men undrar om jag inte skulle kunna starta ett redan nu snart i tvåan..

Ajaa.

Hejs med er era smart-skallar :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

internet

2009-10-11 @ 01:58:26
Postat av: Anonym

Vadå internet?!

2009-10-11 @ 16:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0