.......



Nu har jag ett antal filmer jag ska se på nu på lovet. Och så städar jag idag, så ovanligt... Men jag ska cykla så snart Jaakko kommer hem med min cykel. Jag har ont i huvet, och jag tror jag borde dricka lite vatten. Men det får jag göra snart. Och vi har inget varm vatten, så jag kan inte ducsha, fast jag vill det. Men kallt vatten är inte så lockande just nu.  Det känns som om jag borde kolla min besökar-status-diagram-grej. För det känns som att det här är ganska dött faktiskt. Men jag förstår ändå inte så mycket av det.

Ajaa.. Nu ska jag tvätta golven i hela huset, och hoppas på att Jaakko är snabb idag. För jag skulle vilja cykla nu, när det fortfarande är fint väder. Och jag skulle vilja åka till stallet. Borsta Arne lite, han verkar så utmobbad... Han har ju ingen som sköter honom, så han ser du som skit just nu.. Jag kanske cyklar dit.


Hejs med er mobbare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0