Fortsättningen :D



Ehm.  Var slutade jag senast då....

Juste, jag hade gjort ett konstigt telefon samtal till Anna. Och sen efter det så satt jag ett tag och bara väntade på att dom skulle bli klara med deras jäkla möte dom stt i, så vi skulle kunna åka iväg. Och jag kände att jag absolu inte var pepp på det hela. För vi skulle börja hela grejen med att äta på värdshuset.. Och det gillade jag inte alls. Att sitta bland en massa snobbiga vuxna och äta. Nae, inte min grej direkt.... Och jag fick sitta mitt emot två kockar (typ lärare från stan, eller nått sånt..) Och dom bara stirrade på mig, och mina händer och så såg det på varan med en lite kaotisk bick. Och jag hade bara lusta att gå därifrån just då..
Och jag fick äta fisk eftersom dom inte hade nått vegetariskt alls. Och min "tallrik" om man ens kan kalla den för det, var som en stor skål! Det såg nått sjukt dumt ut, när alla andra hade fyrkantiga tallrikar och jag en stor rund skål typ. Och fisken var staplad på en hög av potatis (eller typ 3-4st kanske) och då var allt dränkt i en gul-orange-aktig sås. Och såsen stank nått helt otroligt!! Och sen så säger en av de snobbig kockarna:
-Det där ser ju ut att vara någonslags paprika sås eller hummer sås...
Och det enda jag kunde säga tillbaka var typ: - Jahaa.....(?)
Och när vi väll började äta, och jag smakade på fisken, så smakade det precis lika hemskt som det luktade, om inte värre till och med!!! Det smakade som gammal ost, inte mögelost, utan som helt vanlig ost som blivit äcklig!! Och typ disktrasa eller nått... Jag kan bara tänka mig hur jag såg ut när jag åt av det. Och jag tvingade mig själv till att äta lite iaf. Men det var så hemskt, så att jag knappt fick i mig halva fisken ens en gång. Och han som hade på pekat såsen tidigare frågade om jag gillade maten. Och mitt svar va fan skit bra om det inte hade varit för att alla var vuxna där. Jag sa typ: -Nae, det var inte riktigt min smak. Jag har vll blivit för van vid skolans mat.. Och det vr tydligen inte alls kul enligt kockarna mitt emot. Dom bara fnös år det jag sa.
Och bara föa att göra alltin värre så måde jag skit illa resten av dagen. JÄVLA CP FISK-SÅS-ÄCKEL-GREJ-SÅ-KALLAD-MAT SÄGER JAG BARA. För efter detta skulle vi sitta i en konferns local i glasbruket. Och prata, det skulle ställa frågor, vi skulle berätta om vad vi gör och så vidare.. HEMSKT ALLTSÅ! Dom tittade på grejer vi hade gjort och blablabla o s v.. USCH!!
eFTER DET SKULLE VI GÅ RUNT I BRUKET ( OJ) och visa vad det är vi gör hela dagarna.. Och det är också hemskt.  Mycket trevligare r det när det är vanliga turister som tittar om kring..   För dom säger inte saker, och frågar inget heller.. Och ställer sig inte precis bakom en och bara glor..
Ajaa när dagen äntligen var slut, så måde jag ganska illa kan jag säga. Oc jag han precis in innanför dörren innan det började ösregna igen. Och så lräktes jag oranget en gång.. Där av Aldrig mer grejen.. ALLTSÅ ALDRIG MER FISK I ORANGE STINKANDE SÅS!!!!!!!!!

Hejs med er disktrasor...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag får upp värsta bilden av kockarna i huvet xD hahaha. stackare

2009-10-03 @ 09:06:04
Postat av: Jossan

Naa stackars lilla Sanni<3 :)

2009-10-03 @ 14:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0