HAHAHAHA!! Fint va..?!



HAHAHAH okej, fjortis-festen hos Hanna var lyckad :P Naee, jag fick världens segaste kommentarer ju X3 Jag passar som en fjortis :P Säger folk HAHAHAHAH Och tydligen blev jag bra på alla kort enligt dom.. men Så är det ju inte riktigt..  Ne men bilder kommer så fort Hanna skickar dom till mig.. Men jag har problem med att ta emot dom just nu.. Oh, det hände så många hel konstiga saker :P  Typ när jag märket att jag inte fick nån bröd till kyckling salladen, och jag och Sandra gick in på Jourlivs själva för att fråga efter brödet XP
Och han kille vid kassan eller vad jag ska säga: -Ni är lite utkäldda va?? HAHAHHA Jag höll på att dö nästan..
Och Sandras min var ju klokren, hon såg skit bitchig ut efter att han sa det :P Och efter det så sa han typ: -Ni har lov från skolan nu va? HAHAH det va skit kul. Och tur att vi hade ett antal lager foundation och puder på oss, annars hade vi rodnat som bara den... HAHAHA 

Och när jag skrämde fredrik med att säga "gå inte in, gå inte in!!" HAHAHA Och när Jossan bara såg mitt ansikte i skogen och blev rädd :P  Och när jag blev rädd för en gubbe... Och typ" AHHH!! DET VA EN MÄNNISKA DÄR"  Hahahaha..  Och nu börjar bilderna att komma till mig :P HAHAAHA vilka seriösa bilder det är...

Nae.. Nu kommer dom FINA bilderna.. :D

Förlåt om ni inte vill att bilder na ska hamna här, men jag kan fixa så att dom är små..






Hahahah, jag fattar inte att vi kan vara så himla seriösa ibland X3 Undrar vad vi tänker med egentligen..




HAHAHA den sista bilden är typ "dagen efter" eller i morse alltså. HAHAAHA de är fint. Lite halv sega och jätte trötta. Och vi hade bilder där alla hoppade förutom jag, för jag fatta inte :P och typ "charlies angels pose" och massa annat kul :P Men ja, dom fick jag inte med. Men dom hör bilderna är tillrekligt pinsamma iallafall..

Oh, och så har jag ju några fina bilder på min mobil också.. Men dom kommer nån annan gång. Nu ska jag städa mitt rum :/

Hejs med er fjrtisar :3

Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHAHAH xD De va skit kul!!! :D:D Åååhw jag vill göra om det igen x')

2009-10-29 @ 18:55:54
Postat av: Hanna

superkul! :D

2009-10-31 @ 01:51:02
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: jennie

omg.. srsly HAHAHAHAH asso nar bilderna ar sma ser ni skitsnygga ut men sen kollar man stort o bah WOHA MAKEUP SHIIT

linda ser ut som en riktig blond bitch hahaha

och bilderna pa dig ar skitbra

mm saknar min sota eskima hihi

2009-11-01 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0