Men va fan..



Okej. Jag är fortfarande skit snorig fan. Och hur mycket man en snyttre sig så hjälper det inte. Men jag her iaf inte feber längre. Och mamma skämta om att det kanske var svin influensan jag hade, och jag sa bara typ: Oh, men då har jag ju skit bra imunförsvar som bara varit sjuk i typ 4 dagar.. Och då blev hon tydligen arg på mig av nån konstig anledning.. Man kan ju undra va jag gjorde.. Men så är det.

Ajaa, men imorn blir det att gå till skolan iaf. Men det blir ingen gympa för Sanni inte. Ne vi vill ju inte att jag ska bli ännu sjukare bara för en dum gymnastik lektion.. Ne, det är det inte värt... Det är det absolut inte. Så det slipper jag ;D

Men det är faktiskt ganska trevligt att vara sjuk ändå. Om man räknar bort den sprängande huvudvärken, alla gånger man snytter sig, att det känns som om ens näsa är helt skinflåd av allt snytande och, eller i alla fall för mig, att det kliar i ögonen hela tiden, så blir dom helt röda. Och så svullnar de upp så att man ser ut som ett fyllo eller nått. Dom har ju rödsprängda like svullna ögon.Det är ju fint :) Men om man inte tänker på det så är det ju ganska trevligt. Sova mycket, man hinner se alla repriser på tv som man redan sett några gånger. Men är det scrubs man ser på så gör det inget. Och så såg jag på Desperate housewifes och Grey's anathomy så klart. Det ska man ju inte miss.

Men nu räcker det med onödigt skrivande, för nu ska jag fortsätta med våra lite halvt roliga svenska uppgift.. Vi ska skriva om sagor till händelser i nutid. Lite smått roande faktiskt. Jag skriver om Hans och Greta, men nu heter dom Thomas och Lisa helt plötsligt.. Hahahha, lite små roligt som jag sa..

Hejs med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0