OH, VILKEN GREJ :P




Idag har varit en fantastiskt trevlig och oväntat bra dag :P Jag började inte försen 9.30 . Så jag har fått sova ordenligt idag. En bra start på dagen alltså :) Lite ovanligt för mig faktiskt.. Och sen så fick jag sitta och jobba framför datorn idag, så jag har lyssnat på Anna Ternheim största delen av dagen, eller när jag varit i Rejmyre iaf. Och då när jag suttit där, så har jag kladdat på vaser med tucsh och tejpat och skurit ut :) Trevligt och tanke-löst arbete. Passade mig jätte bra en dag som idag. När man behöver tänka på annat viktigt samtidigt.. Och så pratade jag lite med min australiensiske gay kompis :P Det är lite svårt pga tids skillnaden... Men det var trevligt, han hade klippt sig och sa att han såg ut som en gammal gubbe.

Och på tala om gamla gubbar, så hände världens roligaste grej idag när jag skulle till bussen XD HAHAHA Det var så jäkla kul :P Och så har jag kommit på att ungen med dålig andedräkt är dotter till nån som jobbar på bruket..  :S  Ajaa, men så här var det. När jag hade slutat och gåått och satt mig på busshålls platsen. Så kommer hon tjejen på sin cykel och börjar prata med mig. Och säger hon, "men vi ses nästa onsdag eller fredag då". Och så säger jag "men det kommer du ju inte att göra det är ju lov".. Så säger hon nått jag inte kommer ihåg och att hon måste hem. Och samtidigt kommer en riktigt gammal tant gåendes med din rullator. Och när hon tjejen cyklar förbi tanten ( typ två meter i från mig ) så säger hon, "jag kommer att sakna dig". Och tanhte blir jätte chockad och måste vända sig om flera gånger för att titta på tjejen när hon cyklade iväg. Oh, jag kunde inte låta bli att tänka på vad tanten tänkte just då :P HAHA men det var fint.. Och mystiskt :P Men det var en oväntad händelse.

Och på ridningen idag, så fick vi själva välja hästar. Fast av hästar som redan var uppskrivna på en lista. Och jag valde Greyson , för det fanns inte så många kul hästar att välja på. Och dessutom skulle vi ha hoppning :P Och vi hoppade lite färre hinder den här gången, men MYCKET högre än vanligt :D Oh, det var så himla kul!!!  Jag skulle ha kunnat fortsätta i flera timmar... Men det hade ju ingen orkat med :(  Och allas hästar var på skit bra humör och hoppade jätte fina "skutt" HAHAHA Och så var vi bara 5 personer som red :P Så vi han ju med mer än vanligt ändå. Och människorna i min ridgrupp är inte så tokiga iaf, vissa går faktiskt att prata normalt med :) Det är ju trevligt de också, att slippa försöka vara nått man inte är. Så jag har dampat loss riktig ordentligt idag. Fast dom är lite jobbiga också, klängiga. Och små-barns aktiga. Men det kan ju bero på att dom går typ i 6:an eller 5:an..  Trevligt.

HAHAHAHHA och så frågade en av dom om jag skulle gå på spökkväll i stallet XD HAHAHHA det gjorde jag senast typ 4 år sen.. Men vist är det skit kul, typ spökrundan :P åh den skulle jag vilja gå XP  Men allt annat kan jag skita i.. HAHHAHAH 

Jag vill ha halloween fest :P Kan inte vi typ ha en helt spontan-i-sista-minuten-halloween-fest nån dag på lovet? Det vore trevligt :P

Och så skulle jag säga nått viktigt och kul till Jennie, men just nu är det bortglömt någonstans i min hjärna..
Jag för väll skriva om det nät jag kommer på det.

Och jag har bild bris just nu, men det får ni leva med..

Hejs med er :^P (näsa HAHAHAHAH, jag skrattar åt mina egna "skriv-misstag" jag borde sova)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0