Oh.



Snart så slutar jag... Typ efter lägntad gerj, kan man ju säga... Jag har ont i magen, så ja åt en banan nyss. Får se om det hjälper eller inte. Bananer brukar ha magiska krafter när det gäller min onda mage. Uhm, ja, jag är väll kanske inte så pep på att cykla hem med min egna cykel sen då. Senjas cykel är ju så mycket skönare, och den har växlar ju!! Då kan man ju cykla uppför alla backar hur slappt som helst. Med min cykel liksom kämpar man sig uppför backarna, så det är lite skillnad. Och nu har jag ju gått och blivit van vid Senjas cykel när det var punka på min... Mina cykel muskler har liksom tynat bort under den korta tiden jag haft Senjas cykel...  Och ridmusklerna sitter på fel ställen så dom hjälper inte till vid cykel turer.

Och Hanna ska jobba alla skoldagar också nästa vecka och veckan innan lovet :( Så jag kommer att vara ensam på gympan med alla killar... :S Det tycker vi inte om, speciellt om vi ska fortsätta med spänst och konditions övningar.... Då skiter jag fan i hela grejen alltså. Men jag här tänkt att jag ska fråga om jag kan få hålla i en tränings-och-mat-dagbok eller va det nu heter istället för att vara med på gympan de veckorna.. För det skulle ju kunna vara lite bättre än att bara skita i det.. Och så skulle jag ju kunna rita eller nått medans se andra har gympa. Men vi får se om jag ens vågar fråga läraren om det.. Han är lite små kuslig på något sätt.

Ajaa.. nu är det bara en halv timma kvar tills jag ska till bussen och åka till finspång igen.. Det är lite avslappnande faktiskt. Bara sitta där i typ 40 minuter. HAHAHA   tänka en massa knas, det finns ju alltid tid för :P

Och imorn kommer jag säkert att få rida Goliat igen.. Som de två senaste gångerna.. Först var det hoppning sen dressyr och bakdelsvändningar.. Oh, och jag som inte har några sporrar än. Hon tyckte ju att jag skule ha det så att ´han inte skulle gå och bli så lång i svängarna. Han är ju helt fantastisk annars. HAHAHA typ när jag galopperade på voler och han typ lutade sig innåt. Skit läskig känsla var det.. Och inte fick jag honom att sluta med det heller.. Så ett par sporrar skulle ju inte skada kanske.. Och grejen är ju den att nu när man är en lite bättre ryttaer än förut, så kan man ju använda sporrar utan att man ska tycka att det är dumt mot hästen.. Det är ju de oerfarna ryttarna som kan vara lite läskiga om dom har sporrar...

Ajaa, nu har jag säkert skrivit typ 3 ggr idag. Det borde ju räcka tänker man.. Men det skulle inte förvåna mig om jag skrev igen på kvällen.. HAHAH

Och så blir det karaoke med Matilda, Johan, Fredrik och Biku på lördag, det kändes som att det var värt att nämna faktiskt..

Hejs med er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0