:D

eHM.. nU BLIR DET BARA LITE KORT OM DE 3 SENASTE DAGARNA.  oJ..

Onsdag... började vid halv 10. Älska möten med facket ;P
Hjälpte ett muslimskt par att förstå sig på buss tids tabellen på engelska XD Åh jag äger!
Det var väldigt kul... Jag typ This time (schema på engelska) dosen't show when the bus goes from finspång to rejmyre. Vänta (Jag sa de på svenska?!) Och det ruttade jag fram en från min väska och förklarade hur dom skulle hitta bussen i den och att dom kunde ta en egen på bussen.. :D

Torsdag... Allt som vanligt. Va skit trött hela dagen, och så var det nån som sa nått som gjorde mig skit arg igen.
Nån dag kommer det att smälla säger jag bara...

Fredag.. Fackligt möte ;P Ehm.. tråkigt som fan, fast tiden går fort.. Och HÄNDER DET NÅTT IKVÄLL ELLER??
Den sociala biten av mitt liv har fått lida lite den senaste tiden.. Och jag vill handla kläder.

Jag har tänkt att jag ska baka en jätte mörk choklad kaka till mig om jag ska sitta ensam i helg. Och så ska jag se på tv :D Eller typ måla. Jag känner ett stort "sug" efter det. Jag har typ börjat på 3 tavlor igen, men igen är klar än. en med en katt, en med en häst och typ mystiska saker i bakgrunden :P Och en som jag inte vet vad det blir än.. Bara bakgrund än så länge...

Oj det kanske inte blev så kort iaf.. Det är otroligt vad men hinner på några mintuter på lunch rasten..

Btw så fryser jag och hostar väldigt mycket idag.. SVIN-INFLUENSAN KANSKE??? Neee.. För jag har säkert värsta imuniteten mot det :D Eller man kanske ska säga den(?) Det är ju nått "levande" AHAHAHAHA om jag får det ska jag kalla min influensa för Lars... Det blir fint, jag och Lars ensam hemma. Typ isolerade i mitt rum, med vätska brist och konstanta toalett besök XD

5 minuter kvar innan dom kommer och säger till mig att jag har mer jobb att göra... :(
Jag vill flytta hemifrån. Och köpa saker på loppis. Typ möbler, men det har jag varken tid, råd eller plats för. Bra om jag hinner umgås med mina vänner...  


hejs




Kommentarer
Postat av: Jennie

Börja måla mer, bra!

Jag vill oxå flytta hemifrån o köpa saker på loppis, men jag är här nu ehe...

Sanni o Lars.. Lassies riktigt namn är Lars XD flåt de va allt jag tänkte på XD

Umgås med alla andra... dra ihop dem!

2009-09-18 @ 13:54:28
Postat av: cissi

Lars är säkert välldigt trevlig^^ jag saknar dig. jag vill också byta namn på sjukdommar till människonamn. ^^

2009-09-18 @ 21:50:02
URL: http://xstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0