SUG PÅ TEJPEN DÄR, DU!?



Okej, jag har verkligen SKIT TRÅKIGT just nu.. ända fram till lunchen har jag tejpat och torkat av jävla plattor typ. Och nu när lunchen snart är slut så skulle jag få förbereda det jag skulle göra imorgon. Alltså skulle jag få skissa på karaffer igen... Men min handledare är en frivillig brandman så han är iväg på ett larm. Så en människa kom in till mig och sa att jag skulle fortsätta med tejpandet och torkandet. Tills han Roland/Ronald (?) kommer tillbaka.. Och det kan ju faktiskt ta hela dagen.. JIPPIE :S 

Och brevid mig står en kopiator/skrivmaskin som är skit läskig.. Det kommer ut en massa helt blanka papper ur den hela tiden. Fast ingen skriver ut nått. Och det är ingen annan som märker det heller.. Så jag vet inte om jag ska säga till att den är hel konstig eller om jag bara ska fortsätta göra som jag hela tiden gjort.. Ta de blanka paprena och stoppa tillbaka in i skrivaren.. För annars bildas ju världens hög av papper där. Och nån kanske tror att det är jag som gör så att det blir så. Så jag mpåste ju bli av med dom... :S

Btw så ska jag nog färga mitt hår idag.. Och jag borde blondera utväxten på min blonda slinga eller va man ska kalla den, men jag får nog göra det när mamma ska färga sitt hår igen. För det går åt så lite när man gör slingor på henne att jag lika gärna kan ta av det då. Men jag ska se i affären om jag ska ata samma färg som jag har nu, eller om jag ska sattsa lite vågat på en lite rödare ton :P VA TYCKER NI?? Fast ni kanske inte hinner påverka mitt beslut eftersom jag kanske inte hinner se era komentarer innan jag köper färgen..

 Oh, jag har så jobbiga dilemmor idag. Eller kanske inte värre än vanligt.

Och så har jag nu på tiden utan handledaren här, kunnat skriva ut "inköpslista", med bilder, på de plagg jag helst vill ha så att jag minns dom.. För jag har en tendens till att glömma. Och ibland kan jag bli jätte besviken sen efter åt. När jag kommer på att jag glömt bort nått fint och viktigt. Men räv tröjan från Monki ska jag ha, om det så blir det sista jag gör.. Fast det är ju en helt annan sak om jag ens passar i den :P  HAHAHA  Jag är så knäpp. Men jag har hittat några fler tröjor på gina som kanske skulle kunna ersätta räven. För räven kostar faktiskt 400kr.. Men den är så fin. Men dom andra tröjorna kanske jag änåd kan köpa. Eftersom jag har typ 1500 spänn liksom eller nått liknande. Och dom kostar typ 150 och 200kr.

Och skor.. Det är också en jobbig grej. Att välja vilka jag ska köpa :( Jag skulle vilja ha alla fina skor som finns. Bara för att dom är skor, men det går ju inte.. Men ni kan ju hjälpa mig med att välja om jag ska ha höga eller låga skor... Fö rstan blir det ju på lördag :D Men Matilda, Johan och kanske Fredrik tydligen :)

Och min sjärna har fått en kompis XD HAHAHA  fast det kanske ingen fattar vad jag menar med.. Men ja, den har fått en kompis.

Ajaa.. Nu börjar det bli lite smått ointressant.. Det är bara för att jag för engångs skull har tid med att skriva nått långt. Men inget att skriva om. Och bara för att säga nått konstigt som jag vanligt vis gör, så drack jag o'boy i morse och den smakade banan :S Och man kan ju tänka att banansmak i O'boy skulle kunna va gott, men det va helt fruktansvärt äckligt.. USCH!! Säger jag bara. Och så åt jag havre fras. Det står på packetet att dom hjälper till med att sägka kolesterol värdet. Och det känns som en sak som pensionärer pratar om, så jag kände mig lite smått gammal helt plötsligt när jag läste det..

Seriöst det är typ 2 timmar kvar tills jag slutar. Jag kommer ju aldrig att få skissa på dom där skit karafferna. Och så kommer jag bara att få improvisera imorn när det kommer en massa politiker hit som ska få höra lite mer om lärlingsprogramet. Och ja, jag ska vara här imorn, fast det är studie dag. Men jag ska va ledig nån annan dag..


Hejs. Jag tror han är tillbaka nu..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag läste fel

skissa på karaffer = pissa på giraffer

2009-09-30 @ 23:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0