Hemma hos Jennie.


Idag var det sista dagen som jag var i skolan/bruket på. Och imorn ska jag åka till Cicci :D

Men nu sitter jag vid Jennies dator medans hon slår i ett packet till Cicci ^__^
Så jag passar på att lägga upp bilder på dagar då jag varit med henne och andra roliga människor.
Och ingenting är i ordning.


Dagen då Biku blev grön hårig :D


Och Jennie blev lila/blå hårig.



Ehm.. Jaaa jag lekte med Jennie och Fredrik.







Jennies och mina pepperkakor typ förra året.



Jaa. Jossan och Fredrik nr vi skulle skrämma Senja och hennes kompisar.



Cicci då den där dagen.



När Jennie va hos mig på sommarlovet nån gång.



Och den här bara för att Jennie sa så.




BABA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0