Får får inte får, får får lamm.


Heders grej för alla får


Jag har allmänt tråkigt idag så jag har ätit apelsiner och spelat pokémon typ dom senaste 4 dagarna. Fast jag skulle ju kunnat åkat till Nobu. Men mitt huvud sa nått helt annat. Så jag stannade hemma och åt apelsiner. Men jag önskar jag hade åkt till alla roliga och okända människor och varit lite social. Men neee.. -__-'  Ajaa, jag ska åka till Finland på nyår, men typ kl.3 på natten eller nått. Begravning- inte så kul -___-'   Men jag ska få nya kläder och mer julklappar då va... Så  nyår blir nog inte som jag vill. Men Jennie, vi kan nog göra nått ett tag iaf. 

Undrar hur det kommer vara på båten med tanke på att det ät nyårsafton då?? Lite kul att se..

Och jag har haft tid på mig att tänka och vara trög. Typ när jag såg på körslaget, och Team Magnus sjöng. Då satt jag och tänkte tröga tankar och så kom jag ihåg en gång när jag,Cicci och kanske Jossan gjorde nått och Cicci började berätta om sina tidiga dagar i Örebro. Hon typ satt på bussen med någon och så kommer det in massor killar/gubbar  (?)  och sjunger Magnus Carlsson är homosexuell, är homosexuell... Fast Cicci kom inte på vem Magnus var förs en hon satt och sjöng för oss X333  Och så har jag tänkt på att folk har dubbelgångare. Typ jag har sett MASSOR med folks dubbelgångare, typ Emelies, Joels, Millans (henne gick jag faktiskt i samma klass med.. Och dom hade lite lika personlighet också...  -_____-? ) och så har jag sett Annas och Fredriks "nästan-dubbel-gångare"   X3 och min kusin dubbelgångare gick jag i samma klass med också.. (???) Det är lite läskigt. Nästan...  Men läskigast var det när jag såg Joels dubbel....  Det va i Stockholm i 9:an. Inne i nån kläd affär. Fast det var mer som att jag såg han i framtiden  uhmm....  Det var läskigt, för han stirra precis som Joel gör. Och hade samma näsa och allt.   Va kul det va..  och om det va han i framtiden så kommer Joel att skaffa en brun skinnjacka när han blir stor ehm.. äldre. Det va kul :)

Och nu minns jag ju hur kul det va i Stockholm... Och Gröna Lund :DDD Och det första vi gjorde va att åka vilda musen och jag som inte hade åkt sen jag va typ 10 eller nått. Va kul det var. Och det äckliga fisken son jag och Biku åt. Och den där lilla grejen som jag och typ Kalle åkte typ tusen gånger och bara asgarva. Och han som stog där och höll koll på maskinen: Men kan ni inte åka?? Det är ingen kul att bara stå här när ingen åker. Och jag  Cicci som försökte vinna en Pingu innan vi åkte hem.... Den dagen var kul..


Dagens roligaste på Tv:  Erik och Mackan snygga och smärta.
- Ne, men vilken bak var det med silikon nu då??
- Ingen.. För ingen med silikon i arslet skulle väll vilja vara med i Tv för det.
-Men va skulle det här va bra för då?!   XDDD





Ajaa.. jag orkar inte skriva nån mer nu. Det kanske blir nått mer sen.

Juste jag fick mascara, sminkborttagnings medel, en klocka, choklad som vanligt, nagellack, ritblock, örhängen, massor målarfärg, en tröja , lång kalsonger (va tänker folk med?), raggsockar, och nått mer säkert.

Va fick ni? :D

Och nu när jag äntligen har vit färg kan jag börja måla igen på allvar. Fast jag kanske ska ha nått att måla på först :D  Och typ veta vad jag ska måla.....  Förslag? Jag har ingen fantasi just nu.

Och besöket hos Cicci blev inte som jag hade tänkt mig heller... Fast det va lite komiskt att jag blev så arg och skrek massa, men nästa gång... Ingen annan som ska sova där. Bara ha kul på dagen och sen låta mig sova XD

Men han Daniel-David eller nått människan verkade kul iaf.. Men kanske inte när man bara var tre personer, det blev ganska så tråkigt efter ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0