Välkommen till min nya blogg!




Mumin är bra.



Lite allmänt om helgen då.

I fredags var jag då uppe i Rejmyre och målade en jävla massa Stockholm Pride ljusstakar och lyssnade på Apulanta hela degen.  Det är lite kul att jag får vara med och göra dom då va.. Men iaf sefter så skulle jag till norrköping och köpa en varmare jacka och hår färg åt Jennie och Biku. Men det va ingen som ville följa med förs en  jag fick tag i Matilda :D Det va trevligt... Men mitt kort sega totalt så jag inte kunde köpa jackan jag ville ha >____<  fast jag köpte en jätte snygg tröja ^^, Och Jennie skrämde mig ordentligt när hon ringde och skräk åt mig och Matilda.
Men jag över lever nog utan jackan. 

Sen fick jag ett inte lika trevligt samtal om att mamma skulle ta flyget till Finland för att morfar hade blivit ännu sämre  :(

Efter norrkpöing drog jag till Biku för att leka frisör och klippa jennie lite och hår i lite olika roliga färger :D Men jag va piss trött efter att ha varit vaken i typ 21 timmar så jag va lite små flum och sur.
Men det blev lite fint iaf.. Biku med grönt hår och lila och blå ögon bryn. Och Jennie med lila hår.
Fast jag tror att dom skämdes lite efter åt.




Lördag öppet hus. Men jag låg hemma och sov för man orkar inte gå dit när man bara sovit i typ 5 timmar. Så jag sov lite länge och så.
 



Idag alltså söndag, va bra.  Cicci kom och hämtade mig ^^, och sen åkte vi hem till henne och prata om det "gamla goda tiderna" och om "männen i våra liv" (hahahahhaa) Det va trevligt fast jag såg ut som bajs i håret och så.
Och det var hon som sa åt mig att skaffa en blogg och skriva om det liv jag inte har. Så jag gör det här för hennes skull :D

VAR STOLT CICCI  !

Och Anna började prata med mig på Msn idag, det kom lite som en chock jag trodde ju att hon tinte tyckte om mig...





Och mamma har inte kommit hem än. Hon säger att hon ska stanna i Finland till morfar lämnar oss. Och hon vet inte när hon kommer hem heller.


Morfar.


Och nu sitter jag här och ser på en film om en fängelse i Ryssland och skriver i min nya blogg om det liv jag inte har.

(stav fel orkas inte ändras.)


Hejs<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0