Lalalalaaa



Idag så har det väll int ehänt så mycket igentligen.. Förutom när det var en fjärill i koridoren och Hanna blev rädd för den.. HAHAH  det  va lite roligt faktiskt. Hon har en fobi nämligen. Eller det var vad hon sa iaf :P  Ehm, och så sms:en från en seg typ  HAHAHHA   Ni skulle bara veta!!! HAHAHAH  Men det ska jag inte berätta här inte. Och så har jag tänkt lite på saker. Och det är trevlig att tänka lite djupa tankar ibland.. Reda ut saker. Men inte för ofta, då blir man helt knäpp ju..

Men ajaa. Det får vi ta nån annan gång. Nu ska jag göra mig klar för att gå ooch sova.

Hej med er..

Kommentarer
Postat av: cissi

du kanske blir knäpp men inte alla, bara så du vet

2009-10-06 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0