Norrköping. Lyckat och olyckat.



Okej, dagens resa till Norrköping började fantastiskt. Jag hittade 3 av de snyggaste "tavlorna" eller typ provtryck är det egentligen ju, men dom är så balla att det är inte sant :D Lite mishandlade hanter har dom men annars är dom i toppen skick.. Det är typ svart vita och så är det lite abstrakt med en massa ansikten och människor i dom.. Lite kysliga på nått sätt också. Helt fantastiska alltså!!
       Men det regnade typ hela tiden. Och det va inte kul då. Och sen så hittade jag inga nya skor. Och inte alla saker jag ville ha. Och så orkade jag inte prova allt så det blev för stora kläder ju. Men jag ska nog åka in på måndag och byta ut dom. Eller byta till mindre storlek iaf.

Ajaa.

Hejs med er abstrakta människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0