Nu är jag glad :D



Okej, idag efetr skolan åkte jag tillbaka till Norrköping och byte ett av plaggen och lämnade tillbaka två. Ja, så kan det gå om man är mig. Men jag köpte en del nya saker också :D Och dom var så bra att jag är glad över det hela. Men jag är lite trött, lång dag ni vet... Jag köpte en skjort liknande tröja och en lång ärmad från bikbok. En kofta och ett par jeans leggins från hm. Byte till mig en stickad grå långärmad från gina. Och det var nog allt.. Och i lördags köpte jag två linnen från gina, ett svart och ett grått med parfym flakse mönster på. En grön lila rutig scarf från H&M och röda strump byxor från Lindex. Och jag tror att det var allt. Förutom den svarta koftan jag lämnade tillbaka och den lila stickade långärmaden som jag byte mot den grå.

Och dagen gympa lektion var helt underbart hysteriskt rolig ;P HAHAHAHAH jag höll på att kissa på mig vid vissa tillfällen XD Vi hade spänst och konditions träninng idag. Och vissa av "övningarna" vi gjorde var helt cp. Och vi skulle joba i par, så jag och Hanna var ett par självfallet. Och resten av killarna fick ju para ihop sig med varandra. Och så var det en grej man skulle göra som vart helt cp. En skulle ligga på rygg på golvet, och den andra skulle "sitta" på den liggandes mage. Och pressa ner dens armar medans den andra trök emot.. Och det var skit kul att se alla killar göra det, lite generade var dom! HAHAHAHAHA Det va fan skit kul att se dom typ rodna XD  Men sen när jag och Hanna skulle till den stationen var det deras tyr att glo som idioter.. Jävla cpen HAHAHAHAH Men för oss var det ju inte pinsamt alls HAHAHAHAH Fan va vi garvade alltså..

Hejs med er perversa gymnastiker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0