Oh, vad jag är duktig :D Eller kanske inte...



Ehm.. Idag så ska jag prova och se om jag kan lägga in en sån där youtube grej här på min blogg... Eh, jag är inte så teknisk av mig så det kanske bara blir skit av det helt enkelt. Men ajaa, nu försöker vi :D





Åh det kanske funkar :D Det är en stor gul ruta här nu!! Oh, va bra jag kanske är.. Ajaa men om det inte syns sen så är det en låt som går på repeat på min mobil just nu.. Eller alla låtar gör ju det ifs... :/ Ajaa, men den är bra :D Eller dom är bra kanske jag ska säga..

Och just nu så sitter jag här och pratar med den australienske rolige människan och äter en bajskaka ur en blå muffins form.. Jag använder bara dom blå tills Jennie kommer till Sveriga igen :P Det ni! 

Och nu så har va fått både gramatik böcker och vanliga böcker i egelskan. Och vi får läxor från båda böckerna hela tiden fan. OCH så ska vi välja ut vanliga böcker på engelska som vi ska läsa hemma... JAG FÅR FAN PANIK!! EGELSKA-, HISTORIA-, SVENSKA- OCH SAMHÄLLS LÄXOR PÅ EN OCH SAMMA VECKA!!! ARGHHH!!!!1 JAG KOMMER ATT FÅ EN PROPP I HJÄRNAN OM DET FORTSÄTTER SÅ HÄR!! HELVETE. Eller rättare sakt så ska va ha prov i samhäll, men läraren kallar det för ett litet förhör bara.. TA MIG I ARSLET SÄGER JAG! HAHAHA  Fan jävla fitt skola... 

Oh. Det känns som om jag svär hela tiden i min blogg nu för tiden. Ops.... Jag kanske ska ta och bättra på språket lite tills nästa gång då.. Eller så är jag arg då också. Det vet man aldrig...

Och jag åkte hem igår med Johan på Senjas cykel, och vi hade inteligenta samtals ämnen ska ni bara veta.

- Men varför gör hästar igentligen som ryttaren vill..? Dom väger ju mer än 500kg, så dom skulle enkelt mosa en människa om dom ville det.

- Jaa, precis. En häst skulle ju kunna sparka in skallen på en jätte enkelt. Och det måste ju vara skit jobbigt att ha nån som sliter i munnen på en och skarkar en i sidan hela tiden. Dom borde ju inte behöva lyssna. Och katter och hundar då, dom bor ju med oss, hos oss. Men det kanske är för värmen och matens skull.

- Ja, kanske det. men katter skulle ju´kanske inte klara sig ute själva. Inte på vintern i alla fall. Dom är ju så små.

- Ne, kanske det. Men hundar skulle ju lätt göra det. Dom klan ju typ käka upp kaniner och sånt. Det är ju mycket mat i dom.

- Hahahah, ja. Det skulle dom ju lätt göra....


Ajaa.. HEJS MED ER FAN-SKAP! ;P (Inget illa menat...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0