Länge sen...



Okej jag har typ ingen tid för mig själv längre. Så inget skrivande här förän på helgerna.
Fast det har ju inte hänt så mycket iaf. Tillbaka till skolan, rejmyre, stallet, ja allt är som vanligt.
Fast jag har gympa med teknik 3:orna, min klass OCH lärlings 3:orna.  Och jag som redan tyckte att det sög att vara 2 klasser som hade gympa samtidigt  x____x  Och nu gör jag fula smilisar också.. Ehm om jag måste säga nått kul, ehm, så har jag återupptäckt taking back sunday och mcr. Det är lite trevligt att lyssna på, och minnas "de gamla goda tiderna"... Och så ska Fredrik kanske börja i min klass :D HAHAHAH det kommer att bli lite kul. Han får se den sanna sidan av "Hanna som pipper" XD Och på tala om folk i min klass så har det börjat en ny kille också. Inte för att jag vet vem det är, för jag har varit i rejmyre, men han har glasögon och kort hår.. Jaaa det säger ju en hel del...
Och så var det nått mer...  Ehm jag har fått rida Tian väldigt mycket på sista tiden, men det är trevligt. Barbacka va har trevlig, ute på trängbanan va han ur kul. Dressyr va han skit bra i. Och jag måste va med Emelie nån dag nu. Och så är vår plattång sönder. Så jag har "återupptäkt" mitt lockiga hår också. Men ja, vi får se om jag ska ha så i skolan nån dag... Ehm jag ska äntligen sälja min båge. 2000 kr till kläder, det är inte illa det. Och så får jag ju 50kr för varje dag jag är i rejmyre som mat ersättning :D Jag är nästan rik om någon vecka eller så.  Och så ska mamma göra så att jag inte lngre har abonnemang på mobilen. Så då är det ingen mer "Sanni har alltid pengar på mobilen, fråga henne om du ska ringa nån"... Och det är bra tycker jag...

Men nu ska jag gå och göra mig redo för Hannas pyjamas party...


Hejs.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0