Buhuu..



Mahh..


Nu fungerar vår gamla dator igen men den kunde man inte lyssna på musik med av nån konstig anledning.
Och jag tog läste nått om att allt som man ser som hinder kan man "vända på" så det inte längre är det.
Så jag tänkte va har jag för problem eller hinder...? och så kom jag på att jag hatar onsdagar och torsdagar
för att då slurar jag så sen och att jag måste sitta och vänta i vistinge i typ 20min på 410..
och då är jag ju inte äns hemma än. jag måsteju gå eller cykla ill falla också.

SÅ.. idag pratade jag med min handledare.
och så sa jag att jag typ kunde jobba in lunchen för att få sluta vid två. så att jag skulle slippa gå hem i mörkret
ocg så att jag kanske kunde hinna göra nått mer än bara äta, dusch och gå och sova igen.

OCH HAN SA ATT JAG KUNDE FÅ GÖRA SÅ... :D :D :D :D :D :D

Och jag känner mig bortglömd och obetydlig.

Och jag ska bli blondin på sommarlovet. fast kanske bara ett litet tag. för de kanske inte är fint.


och nästa gång det är FREDAGEN DEN 13(!) ska  jag ha fest.. eller helgen efter typ.
men inte hemma här hos mig va.. Så igen gör nått annat den dagen.
Det ska va maskerd! nu vet alla som läser mig blogg det :D

Och Cicci. Det känns som om du inte vill veta av mig nått mer.
När kommer du till norrköpin/finspång igen??
Och du kan ringa mig när du vill om du vill nått.


Och så va jag hos Antti idag typ en och en halv timme. Han sov och jag såg på nya simpsons avsnitt.

Och jag ska köpa ett pr chinos. men jag vet inte vilken färg, kanske svarta.

ajaa.. men senja säger att jag inte får göra det för att chinos är hennes för att hon har ett par beiga(?) stava åt mig..

Och Poodie är jobbig på monarna. Men han äger ut din mamma.




Han i min klass som var tillsammans med hanna.  pip XD iaf han ville bli "emo" innan han var tillsammans med henne.
och nu är han tillsammans med tattar-jessie på nyhem X'D och han tror att han är skit cool
men sen så vågade han inte äns stå för att Jessie va han tjej efter att vi sa att hon var en tattare.
och detta var jag tvyngen att säga bara för jag tyckte att det ät cp och att jag satt och asgarva hela lektionen som vi diskuterade det här på. hahaha Det var en kul lektion.



Och nuhar vi naturkunskap i kolan.




lite kladd..

Och livet i Fispång tar över i min verklighet.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0