Jippi.





Idag var jag i Norrköping med Senja. Ehm, och jag hade massor med pengar över 2000kr lixom. Och hälften av pengarna har jag ju tjänat ihop helt själv :D Men ajaa.. Jag har köpt en massa saker :D Typ dom snyggaste skorna i hela världen enligt mig. Typ den på bilden fast utan de där glänsande plupparna. Så fina är dom... Och 3 linnen, en t-shirt, 2 bh:n, 3 par trosor, nagellack, ny grej till mitt foundation och en till pudret OCH EN KAVAJ. Typ omg. Hahahahha jag kommer nog inte använda den så ofta. Men den är fin. En symbol för mitt "business-woman" jag. Och jag kom fram till jag ser mycket saker i Norrköping..  Och jag har nu naglar som ser ut som godisar. Jätte fina färger har dom :D

Och jag ska vara en riktig hurtig bulle resten av sommar lovet. Upp tidigt och allt det där. Eller jag hoppas att jag kan göra det. Fast jag kan ju tvinga mig själv till att vakna med en massa irriterande alarm på mobilen. Så det så.

Och jag ska vara med på lördag. Vad det än är vi ska göra då. 

Hejs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0