Min hals dör..



Ja, igår så vaknarde jag kl. 03.00, red jag i typ 1 och en halv timme, cykla 9 km, åkte till matildas mammas hus, hade party där. Senja  var där, Ida, Johan, Elira, Miranda, Karin, Elin, Tobias, Tinni, Jennie, Matilda och jag.
Och den här gången var lla mycket mer sociala än förra gången.. Men ändå inte jätte sociala.
Men det var trevligt. Och vi såg på en skit kass skräckfilm. Och sov i vardagsrummet.
Och med tanke på att jag bara sovit typ 4 och en halv timme natten innan och typ lika mycket i natt så är jag skit trött.

Och min hals håller på att ta livet av mig. När jag hostar smakar det blod i min mun.
Det är inte mysigt det. Och mina tår gör ont.

Och på onsdag ska jag rida igen. Och på fredag, men då kommer det inte va lika seriöst.
För då kommer vi att köra hela havet stormar :D
Och förhoppnings vis så får jag Peperoni då. Han är bäst på att leka massa roliga saker.

Och by the way så hoppade vi typ caprilli-bana i fredags. Och jag hade Gerysson och det gick jätte bra.
Och det var en action fylld dag det.

Och Senjas kompis Ida förstår inte vad jag säger.. :(
Jag måste lära mig prata som vanligt folk.

Hejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0