Usch..

Jag är sjuk.. Jag kanske skulle haft skor på mig i fredags. Så nu sitter jag här med feber och ont i halsen.
Igår så  sov jag typ hela dagen efter att jag kommit hem. Eller sen kl 1.

Och Matildas fest var jätte trevlig. Fast det kanske jag redan sakt berättat men det är värt att nämna igen..

Och jag känner mig sjukt äcklig. Jag kallsvettas och min andedräckt stinker fast jag borstat tänderna nyss. Men så blir det med mig när jag är sjuk.. Och med tanke på att jag knappt kunna göra nått annat än ligga i min säng idag, så har jag sett på 2 filmer. Jag såg på Twilight igen, och så såg jag på Eternal sunshine of the spotless mind. Och den sist nämnda filmen var lite mystisk, och jag har en känsla av att jag sett den förr faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sanni sanni sanni! , snälla lilla du_ skulle du , bara om du kan o har lust.. jag kan betala.någon gång ..eller om du har gjort råddjurshallsbanden själv.. skulle du kunna göra 8stycken sånna, jag kan betala! om du tycker det är okej får du gärna smsa^^ eller ringa föralldel^^

2009-06-09 @ 13:46:10
Postat av: cissi/cicci

oj de va jag... cissi hehe som skrev det där om 8st hallsband XD

2009-06-09 @ 13:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0