Oh, vad jag orkar mycket idag...



Allvarligt tallat så har jag knappt somit i natt. Jag vakna fan vid 3, fast det var ju bara 30min innan jag egentligen skulle ha vaknat. Men jag behövde verkligen dom dä 30 minuterna idag... Jag somnade inte försen vid kl 23.00 så fyra timmar sömn O___o Toppen! Och idag när jag äntligen får göra saker fritt, på nått annat än dom där jäkla karafferna! Fan.. Jag har ju inget fantasi idag. Så jag har suttit och gjort en bläster mask av tejp.  Jippie...  Så jag har ritat och skurit, typ hela dagen. Lyckat. Och föresten så är det typ dimma överallt idag. Och så har det varit sen jag vaknade. Jävla skit väder! Men det ser ju mysigt ut, om man är inomhus. Men ska man cykla omkring i det, så ne inte så mysigt längre...

Och nu sitter jag här, undersäker hur många skär sår jag har på mina fingrar och äter en omogen banan.. Mysigt. Men min handledare har skaffat spotyfi till datorn iaf. Så jag har lite musik jag kan lyssna på iaf. Det är bra. Och bara för att nämna det, i morse när jag satt och skulle komma på vad jag skulle göra på vasen som jag har fått idag, så va mina ögon skit tunga. Så jag tänkte att jag lika gärna kunde blunda ett tag medans jag  tänkte. För ingen annan var ju där just då. Men så helt plötslig så rycker jag till av att nån kommer in i rummet. Och så märkte jag att jag hade somnat sittandes där.. Men en permanent tuschpenna i handen... Va fint det hade varit om jag råkat rita i ansiktet på mig själv.. HAHAHA Det hade ju varit nått.

Ne, men snarthar hela dagen gått igen. Så jag hinner säkert inte att hinna komma på vad jag ska göra mer än en av vaserna.. Så ni kan ju komma med förslag.. Dom är runda och höga, helt raka. Bara så ni vet. Men ni kanske också saknar fantasi idag, precis som jag.. Och jag är så trött att jag höll på att börja skriva på engelska. Frågan inte varför, det är bara för att jag är trög och trött.



Och bara för att det känns som om jag aldrig orkar lägga in bilder. Så för ni den här bra låten :P  Och videon är ju också kul :D Oh, det var länge sen jag själv lyssnade på den... Ska nog göra det :)

Hejs med er..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Håller med idag har inte varit nån bra dag! ;o Skit trött, bajs väder.. -.-

2009-10-21 @ 17:42:44
Postat av: jennie

jag fann ´och nu sitter jag här, undersäker hur många skär sår jag har på mina fingrar och äter en omogen banan´ valdigt roande.. plus dendar videon

minnen

2009-11-01 @ 17:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0