? Du ser ju ut som ett frågetecken...




Jag har ett dilema, (stavas det verkligen så?) jag vet inte vad för sorts skor jag ska köpa...
Så nu frågar jag vad ni folket tycker..

1.   2.   3.  


Fast ni kanske tycker att dom här är riktigt fula och tycker att jag ska lägga mina pengar på ett par hederliga converse istllet...  Men jag tycker om alla sorts skor, så säg bara vad ni tycker. För jag blir inte ledsen! Det är bara skor.

Ehm, och så kan jag ju klämma in en "önske-inköpslista" på kläder jag vill spendera mina välförtjänta pengar på.

Gina tricot


H&M



Cubus

 



BikBok

Fast andra färger på tröjorna.

Monki

 

 

 

Men allt är så dyr. Men jag ska föröka bestämma mig för vilka som är mina favoriter, och vilka som är nödvändiga just nu..

 

Hejs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0