Ja du..




Jag det är den där Cristina som går mig på nerverna.. Ännu mer läxor fick vi igen. Hon hade gått med dom till våran klassföreståndare. BAJS KÄRRING :S
Inte äns SYV tanten Anna kan hjälpa oss med det här problemet. Och Monica bara säger att vi ska kämpa vidare med det hela.. Och det är ju till stor hjälp det. Jobbiga vuxna som inte kan göras nått ordentligt..


Men ja, idag har varit en ganska så händelse lös dag.. hade typ en lektion bara. Svenska direkt på morgonen.
Och sen så var vår samhälls lärare sjuk, så jag tog med mig grejen hem och jobbar lite smått med det nu. Politik är alltså himla trevligt när ´det inte finns nån som kan förklara saker åt en..... Inte. Och sen historian fick vi skippa, eller vi tjejer iaf eftersom vi hade gjort klart grupparbetet redan. Så jag och Hanna gick till hennes mammas jobb, vi drack lite läsk och sen fikade vi på P2. Och vi pratade om hur det var när vi började i ettan.
När vi inte hade börjat prata med varandra än. Hon sa typ: Jag vågade ju inte säga nått för att du verkade så normal.. Och då sa jag: Men där hade du ju helt fel! XD Och så skrattade vi skit högt och alla inne på P2 bara glodde på oss. Och då berättade jag för henne att jag tyckte att hon också verkade så normal i början att jag inte ville säga nått till henne heller. Och efter det så fortsatte vi bara att skratta och samtalet fortsatte in i allt konstigare ämnen XP

Och btw om nån såg min konstiga bild på msn igår, så  vill jag bara säga att jag inte är trög. Jag bara förklarade för en hur mycket jag tyckte om att plugga politik. Och sen råkade den bilden bli kvar som visnings bild över natten... :P Galet gjort av mig..

Hejs med er pepparkaks människor XD Ännu ett av mina och Hannas interna skämt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0