One, Two, Tree, Four....



Idag är der den 2 april och det är bara 227 dagar kver tills jag fyller år :D   Det är galet.
Jag kan ju inte fylla 17 så snart. Jag vill va liten ett tag till iaf.
Snart får men ju ta körkort också. Fast det är ju ett år kvar.. Men iaf Galet.
Och idag är det ju värsta härliga vädret. Mmm vår-väder.

Och jag stör mig på att jag inte kan lägga in bilderna från min mobil till datorn :(
För nu bara för det så har jag inget att lägga in om jag inte hittar nått band mina dokument eller nått.

Och föresten så har jag varit hos smeden idag och gjort en krok :D den blev väll knske inte den finsate
men jag är stolt över den *stolt* Och så har jag fått rita av en massa byggnader. Och dom bilderna ska göras om till dekaler, som ska brännas fast på glas - som ska säljas som souvernier i butiken och andra ställen.
Det är lite coolt tycker jag. Och personalen på rejmyre ska vara varslade på fredagar fram till sommarlovet.
Och då äe det bara vi lärlingar och en gubbe där som heter Uffe tror jag. Och då ska jag
få vara ute i hyttan och göra  saker av glas :D :D :D :D :D Jag är super glad.

Och imorn så är det ingen dr så jag ska inte heller dit. Så jag har ledigt :D
Och jag ska rida då. Igen. Och jag  kommer säkert att få ha Greyson igen. Så att jag har haft hhan tre gånger i red.
Och jag tror att vi kommer att fortsätta med skänkelvikning och sånt.

Och jag ska åka till finland på söndag :D
Och jag har redan bestämt att jag ska köpa en bonbon påse till Biku.
Och om vi ska till det sätllet där vi va förra gången så ska jag kanske, beroende på ur mycket pengar jag har,
köpa en monster tee till Jennie :D Om det finns sånna fortfarande i för sig.

Ajaa.. Och jag har inte fått nått telefon samtal som jag skulle...
Fast jag hade nästan räkat med att det skulle bli så. Och det gör mig lite ledsen att veta att
jag inte är så viktig att man kunde ta och slå en signal nån enstaka gång. Men det kan ju jag inte göra nått åt.
Och jag tänker inte ringa och störa själv. Och jag tror faktiskt inte att jag har numret på min nya mobil äns en gång.

Ajaa nu ska jag äta en muffins med lakrits och choklad :D Mums

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0