Tadaa...



Inget specielt har hänt sen jag skrev sist.
Jag sitter och dricker mjölk och lyssnar på Finger Eleven.

Och Cicci kommer hem till mig på trosdag tror jag eller så var det imorn :S
Och på fredag ska typ jag, Jennie, Fredrik, Biku, Johan, Matilda och Cicci också
äta pannkakor med glass hemma hos Jennie.
Och på lördag blir det att fira mig med Hanna, Jossan, Cicci ooch kanske Linda.
Det känns som om jag sakt det massor med gåger nu men jaa..
Men picknick i "Ruinen" blir det. Om vi inte ska bada det vill säga, för då drar vi med oss allt till sjön istället.


Och så avslutar jag med en Poodie i ett träd :D

HEJS <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

ah nej såg inte att de va poodie först typ trodde det var en jag vet inte nåt annat D:

2009-04-29 @ 16:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0